Sista dagen som 16...

Okej, var är solen? Seriöst det är mitten av juni och det är kallt och regnar? Andra bullar var det i vintras i Thailand!



Jag håller på att kollar upp lite vandrarhem inför Hultsfred men det slog mig aldrig hur dyrt allt skulle bli, vart ända öre kommer gå till denna resa och det som inte ens kommer några bra artister förutom Ludacris:D Men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna åka eftersom mina päron strängt sagt NEJ till några fylle-resor i år! Men om jag känner mig själv rätt kommer jag komma på någon bra lösning på detta problem.
Nej nu ska jag hoppa ur sängen, springa runt knuten upp för trappen och slajda in i köket och äta frulle!



                                                                                                      Nästan så man får ta på sig vinterhatten eller vad säger du E-S?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0