Kick ass job.

Fast ne.....  Jag tror att detta arbete kommer sluta med ett kaffeberoende, proppar i mig som den värsta av de värsta. Turen är så har jag min lilla loverboy på Youtube som räddar mig. Sen gör detta väder en så jäkla deprimerad, det är för bövelen JUNI!! Men å andra sidan så drar jag och Anna snart till Kroatien :D Så satans nice! Medans jag väntar på resan så får jag väl låna Fannys fin fina mössa som jag kan krypa ner i. 

Btw F, blir det Jadakiss på Berns?? :) (kommunikation genom bloggen är ju niiiiceeee)

Back to work! Jag är numera en hårt arbetande affärskvinna.

Kommentarer
Postat av: Fanny

jaa juste det hade jag helt glömt borthehe måste snacka med daddie men hoppas hoppas skulle vara kuul

2009-06-15 @ 13:48:49
Postat av: Emelie

Gör så! Hade varit skoj att gå med dig :) läste att det var värsta sommarkonserten med rätt många artister (dock inga jag kände igen men ändå haha)

2009-06-15 @ 13:53:05
Postat av: F

haha nää jag vet men spillerill Jadakiss e underbar ju:D

2009-06-15 @ 14:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0