Jag hade i alla fall roligt!

Igår kväll bestämde jag mig för att följa med Becca till hennes 3 kompisar på Ingarö, resan dit var lång och kall. Jag säger bara tacka gud för den varma chokladen och filten! Väl där helt genomfrusan vart stämningen genast bättre då det fanns te, pepparkakor, gitarr spelande, singstar och tändaljus, mysigt, jah ända till jag och Becca sjöng Hey Ya och alla vart illamående.
Men när vi skulle ta oss hem hade bussen självklart slutat gå och till Brunn där bussarna fortfarande gick var det 1 timmas gång TYP! Näe så de vart att vi fick sova där. I en litet tältsäng. Ett litet element. Fick inte prata. Inte resa oss upp. För då skulle killen vi var hos föräldrar se och märka oss och han fick verligen inte ha övernattningsgäster, så det var bara till att lyda!

Annars börjar skolan om 2 dagar, herregud pallar inte!
Men nu e jag äntligen hemma och sitter och kollar på The Tudors och äter soppa, Emelie du vet vilken?

Kommentarer
Postat av: emelie

TOMATSOPPAN! hahah så jävla god

2009-01-05 @ 16:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0