Ja då var man ett år närmare egen ekonomi...

Jag har inte riktigt förstått att det är ett nytt år nu, liksom vad har jag hunnit med under 2008? Igår satt jag och min kompis och snacka om allt vi ska hinna med under detta år, saker man ska göra bättre och saker man helt kan klara sig utan!

Under 2008 var detta de stora höjdpunkterna:
- En rolig kväll hemma hos mig som sluta bra men som vart sämst dagarna efter.
- Var VIP på Chris Browns konsert och höll han i handen.
- Åkte till Oman.
- Kvällen på Berns.
- Hade den mysigaste sommaren.
- Åkte till Italien och had the time of my life.
- Åkte till Danmark och spela fotboll.
- De värsta två kvällarna i mitt liv upplevda.
- Var på Snoop Dogg och fick ett hjärta av honom.
- Hittade tillbaka till mina gamla kompisar.
- Var i Thailand och de var det bästa jag någonsin upplevt och varit med om i hela mitt liv.


Mitt största nyårslöfte är att få tillbaka alla mina gamla vänner som jag inte hunnit träffat på länge, men det ser ju redan ut att gå, YEY!

Enjoy,


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också varit i thailand!!!!!!

2009-01-04 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0