Grym?

Är man inte grym? Jag tippade på två låtar på nyårslistan och den ena kom 1a och andra kom 2a! Yay haha
Ja så igår var det ju nyår. Måste säga att jag hade det väldigt trevligt och jävligt kul!  Dock är det inte lika roligt att gå runt i halva Stockholm med ett par klackskor med klackar på 1 dm men jag och Anna överlevde iallafall! Vi började kvällen på Södermalm och avlutade den i vårt lilla älta. Tillslut kom jag, efterlängtat, hem vid klockan 6 imorse efter en händelserik natt. Herregud säger jag bara! haha. Någon bra start på vårt nya år fick vi iallafall inte. Men men, ny tag nu.

Ikväll ska jag och Anna bara chilla och svulla järnet.
Have a niiiiice day/night, whatever.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0