Night

Nu är jag precis hemkommen från en mycket trevlig kväll hos Fanny. Det började sämst men slutade bra.
Någon mattävling vart det såklart inte eftersom två av deltagarna var 2(!!!!) timmar sena.
Efter maten gick jag, Fanny, Martin, Marcus och Max för att hyra film, det fick bli en skräckis..
Under filmens gång började jag tvivla på om Max var tjej eller kille, han var så rädd! (Alltså verkligen vettskrämd).
Men det var en mycket trevlig kväll med ett trevligt gäng. Keep up the good work guys. (men kom i tiiiiid nästa gång, okej?)

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag, jag ska sova som aldrig förr! eftersom under de 3 senaste dygnen har jag inte gått och lagt mig innan 2. Vad händer med mig och min kärlek till sömn?


Man saknar ju ändå nian. Den var rolig. Mycket rolig.
Godnaaatt /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0