utgång

Ja det ser ut att bli utgång för min del också ikväll, hänger med fanny! trots att jag mår as dåligt och vill stanna hemma, göra en ansiktsmask och sova. Men vad gör man inte när Fanny åker till Thailand om 2 dagar? I am making my effort. Så det är väl bara att dra i sig några alvedon och partaja loss ikväll.

Förövrigt så har jag chockat världen och köpt en bok idag! Visst är det stort Fannyyy? Den ska läsas klart inom kort tid (hoppas jag).
Nu ska jag ta en kort dusch, fixa mig,  äta,  blunda och hoppas på att genom ett mirakel så kommer min ork smygande(vilket jag inte tror) för att sedan åka in mot Saltsjö-duvnäs.

HA EN TREVLIG KVÄLL!

Btw, måste nämna att jag älskaaar Kanye Wests nya deppiga stil. Jag menar, är inte Love Lockdown och Heartless braa? Om jag får bestämma får han fortsätta vara deppig. :)
/E


Kommentarer
Postat av: fanny

JAG ÄR STOLT MY FELLOW BOOK_READER

2008-12-12 @ 18:30:24
Postat av: Laareb

meeee tooo, börjar bli beroende, eller hur emmi ? ;)<3//Lareb

2008-12-13 @ 17:45:39
Postat av: Emelie

JAA haha underbaraa!

2008-12-13 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0