Twilight again people!

Igår så kunde jag inte lägga upp inlägg. (sugiga internet) men här är iaf det jag skrev:

Såg Twilight ikväll med Anna. Och jag säger bara att jag är såååå kär i kärleken mellan Bella och Edward. Sick! Underbar film. Hemresan var däremot inte lika underbar. Gissa inte om något litet äckel spytt ner halva bussen så det stank ju i hela bussen så jag och Anna fick sitta med våra "näs-luft-spray" eller vad det heter i näsan  hela vägen hem! ha-ha
Imorgon ska jag inhandla det sista julklapparna och även köpa lite till mig själv. Tröstshopping. Det behövs eftersom jag nu är ledsen över att det inte finns killar som Edward i verkligheten ;) jag deppar. Jag borde verkligen inte se sånna kärleksfilmer för jag blir bara deprimerad.

Btw, Vår kära Fanny skickade en "solig" hälsning till mig från Thai, jag tycker personligen att det var ingen vidare solig hälsning. Lägger upp bilden lite senare!
bye bye bye bye and goodnight


Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag e bättre än edwand! :)

2008-12-20 @ 20:55:04
Postat av: emelie

Jaså det tror du? :P

2008-12-21 @ 11:54:32
URL: http://fannyochemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0