Today

Idag har jag garvat som aldrig förr! Alltså idag i skolan skulle vi läsa upp vår egen skrivna saga för några i klassen. Jag skulle läsa upp min näst sist, innan mig var det några som hade skrivit så roliga saker så jag kunde inte sluta skratta. Men eftersom man inte får skratta så höll jag det inne, så istället började jag typ gråta och skaka.
Sedan efter Miguels saga om typ ninjor var det jag, jag kunde inte prata jag bara garva och grät & garva och grät. Seriöst har har aldrig garvat så mycket. Till och med SWEDISH lärarn sa att han inte gråtit (av garv) så mycket! Haha men det var roligt, right?

Enjoy,


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha gud va nöjd du är över det där!

2008-12-08 @ 19:06:10
Postat av: fanny

Emelie ahha palla dig!

2008-12-08 @ 20:09:01
Postat av: emelie

Ofta du fattade att det var jag? ;)

2008-12-08 @ 20:25:00
Postat av: Fanny

jag känner dig lite för väll! :D.D

2008-12-09 @ 07:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0