Tjo, what up doog?

Jag sitter och funderar över en sak, jag misstänker att en nyinflyttad familj i mitt område är medlem i någon scary sekt. Jag spionerade nämligen på deras hus häromdagen med en kikare och råkade se massa läskiga saker så jag bara sprang därifrån. DRIVER!.. nej men när jag gick förbi häromdagen såg jag att det satt ca 10 kineser och några svenskar runt ett bord och såg ut att be. Vad ska man troo? Jag håller fast vid sekt-ryktet. Vad tror ni andra dåå?

Vad ska jag hitta på nu då? Två alternativ..
1. Gå att titta på den engelska kriminalaren med pappa eller
2. Gå och lägga mig och läsa klart Om jag kunde drömma som jag totalt fastnat vid.

Blir säkert inget av dom. Men godnatt iallafall! See ya, I dont wanna be ya! Okej det där var ju moget sagt! Höhö

Kommentarer
Postat av: TJENAH

hahaha du är stööööööörd:D

2008-12-16 @ 09:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0