Stressar-dagen

Idag hade jag tänkt vara en SUPERHUMAN, gå upp vid 10 göra mig en smoothie sedan dra ett yoga-pass på sarre. Men mamma glömmer väcka mig kvart över 10 och istället kommer hon in kvart över 11!! Så hon pajade min dag. Men iallafall jag hann precis till yogan som började 11.30 men väl där var jag så hungrig så min kurrande mage hördes över hela salen, genant? JA!
Nu sitter jag i sängen och hade tänkt plugga, jag har så mycket att plugga att jag inte vet vad jag ska plugga! comprende? Jag åker ju bort om en vecka och har LITE mer än alla andra. Jag är så stressad av alla saker som måste göras att jag inte gör någonting! Istället sitter jag och tänker lite på gårdagen, den var skum. Har aldrig trott att killar är så rädda. Marcus satt och spela Quadrapop under hela filmen då han inte vågade kolla och Martin SKREK ett antal gånger, man ba whazz? Men det var roligt, iallafall kändes som när man gick i nian, allt var så bra då.

E & M humor!
Enjoy,

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt:P

2008-12-07 @ 17:47:42
Postat av: emelie

haha vadå min är ju dock fett stor!

2008-12-07 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0