Skåne

Nu är jag snart fit for fight för att dra. Ska bli sköööönt. Tänk om man bara kunde stanna där i typ 1 år och sen komma tillbaka och allt var super här hemma. Inge bang på det,  men så kan man såklart inte göra. Fast jag och Anna drar ju kanske ner dit efter nyår :).
Nej nu måste jag fixa mig lite och packa det sista till neccesärerna. Kan bli så att det blir en 5e haha.
Men ni får ha en jätte god jul så hörs vi när jag är hemma igen den 28onde.  Och gör mig en tjänst, kommentera inte ihjäl er! Okej? eftersom kommentarerna bara trillar in här. (not)

Nu ska jag ner och träffa my homies. Nice nice!
Men ha det så bra, lova mig det.
Puss/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det lär ju svämma över av kommentarer ;)

hahhahah :P

2008-12-25 @ 00:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0