Packing

Nu håller jag på och packa för fullt samt spelar musik på den nya stereon jag fick i förskotts-julklapp idag. Den ska jag senare hänga upp på väggen. Kommer bli grymt. :)
Känns som att jag packar på tok för mycket. 4 fulla neccesärer varav 1 med bara nagellack. 3 ombyten till julafton eftersom jag inte kan bestämma mig. Och jag ska bara vara borta i 7 dagar. Så typiskt mig sen använder man knappt hälften av allt. Det är alltid neccesärerna som tar all plats, störigt! men men behöver man det så behöver man det. haha
Och imorgon väntar alltså en lååång bilresa så jag skulle uppskatta lite sms, så det är bara att skicka ;)

Back to the packing. Hööörs later<3

Kommentarer
Postat av: Karin

haha aa necessärerna tar alltid störst plats!

2008-12-25 @ 00:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0