Nyårslista med The Voice

Sitter nu, som  vanligt på nyårsafton, och lyssnar på The Voice nyårslista, där de spelar upp årets hetaste låtar. Jag tror att antingen vinner Flo Rida och T-pain med sin  Low eller så vinner Chris Brown med sin Forever, Rihanna kommer också komma mycket högt upp!  Så vi får se senare om jag har rätt. Förra året hade jag faktiskt rätt, fast det var inte så svårt att gissa att Timbalands The Way I Are skulle vinna faktiskt.

Är också imponerad över H&M-katalogen. Kommer ihåg att förra katalogen gick jag bara och störde mig på för att modellerna var så fula. Men inte i detta nummer, de har vunnit tillbaka mitt hjärta med snygga modeller och snygga kläder! As bra.

(Juste, The Voice kommer att lotta ut en träff med C.B när han kommer till Sverige!!!! Jag kommer hänga över telefonen heeela dagen. Likaså kommer Fanny göra! VI SKA VINNA)

Btw, Vår storbloggare is back from Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0