Min dag

Kom precis hem från träningen  med Clara, det var inte så roligt idag då jag kom på mig själv vara den svagaste igen. Om man är svagast första gången gör det inget men om sedan är svagast igen nästa gång så är man verkligen svagast, det är inte roligt då man vill vara stark som min käre kusse, som förövrig enligt min farmor har en liten crush på E-star! Roligt, äntligen kan jag när jag säger att jag och Emelie är en liten familj inte behöva ljuga, som jag längtat.
Men annars har jag en mysig helg inplanerad, på lördag blir det både julmarknad med kompisar och sedan mat-tävling vilken jag kommer vinna.

Ska nu kolla på UB och sedan sovaaaa,

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0