Julstämning

Herregud, Jag har hamnat i världens julstämning, jag vill börja pynta mitt rum med massa tomtar och rött, jag vill att det ska vara julafton! Jag är som ett litet barn som väntar på tomten. Jag sitter och spelar sönder Mariah Careys "All I want for christmas is you" så högt att familjen klagat.

Annars gör jag inte så mycket, har på wallander i bakgrunden men eftersom jag sett filmen ca 5 gånger är jag inte i något behov av att se den igen. Och så har jag skrivit klart min saga idag! En vecka försent, men bättre sent än aldrig eller hur? Den vart mycket töntig så pinsamheterna kommer att komma imorgon när man ska läsa upp den högt inför halva klassen. Men palla bry sig nu när julen närmar sig? MYS! 


Nu ska jag äta lite av mina favorit pepparkakor från Kung Oscar. Trevlig kväll!
Juste, från och med nu är det jag som sköter bloggen 3 veckor framöver eftersom Fanny har dragit. Nice, ska inte göra er besvikna, promise
/Emelie

Kommentarer
Postat av: anna

god jul! du kommer nog klara det braa utan fanny ;)

2008-12-15 @ 08:58:26
Postat av: clara

du är bäst på att blogga emelie!!

2008-12-15 @ 09:19:30
Postat av: clara

jag är både anna och clara :)

2008-12-15 @ 10:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0