Herregud

I dag har min dag sugit! Skolan fucka sig och jag ville seriöst aldrig resa på mig när jag och Emilie jag menar EMELIEsatt på vårt favorit ställe (H&M's underklädes avdelning bredvid rea trallorna). I alla fall jag tappade saker hela dagen och när jag och E-star beställde från fiket smakade det vi fick apa så vi lämna tillbaka och klagade men icke sa nicke inte fick vi tillbaka våra stålar istället tar fika-serveraren en tugga av pajen och ba: gud den e ju supergod!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man ba whaz?
Den sämsta dagen på länge, men hey i morgon är en bra dag I CAN FEEL IT!

  ROLIG

Enjoy,


Kommentarer
Postat av: zura

hej, vilken fin blogg du har! Kolla gärna in vår blogg om du vill skratta lite. :)

2008-12-05 @ 18:42:58
URL: http://zura.blogg.se/
Postat av: Jennie

HAHAHA ILLA!

2008-12-05 @ 19:31:09
URL: http://solang.devote.se
Postat av: Oscar & Emelie

Fanny vi vill bara påpeka stavningen på Empans namn !



puss på dig

2008-12-06 @ 02:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0