HEJ DÅ SUEDE

Tänkte dra en liten snabb summering av helgen:
I fredags drog vi till min kompis Becca som fyllde år. Väl där var det trevligt men vi var inte riktig på topp så vi drog tidigt, haha undra varför? (linedance)... I lördags var en bizzy day han med väldigt mycket och nu är det söndag vilket betyder att jag ska åka til Thailand om sisso där nåra timmar. Jag har mycket att göra innan vi ska dra till flygplatesen om ett litet tag som att packa det sista och göra en engelska läxa som jag redan känner inte kommer bli nå vidare bra då jag har precis 10 min att göra den! Men det gör inget för i morgon är jag i en liten fiskeby i sydöstra Thailand.
Ni alla hemma får ha en trevlig jul med mycket mys!

Enjoy,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0