GO WENT GONE

Om sisso där 4-5 dagar drar jag på semester. Vilket kommer bli så roligt(soligt) i typ en kvart för sedan kommer jag komma på att:
- Shiit! Fel solkräm, tog med den med spf10! Hallå jag måste ha 50+. Känner hur jag både bränner mig samt hur min hud åldras KNAK, KNAK!
- Det är för varmt, den enda skuggplats inom synhåll är upptagen av en jobbig barnfamilj(min) och där kan man inte vara, för vem vet vad man kan bli smittad med där liksom?
- Bestämmer mig för att läsa min bok! Men hallå har inte jag läst den här förut? Dejá vu!
- Åh nu kan jag lyssna på min Ipod, Chris Brown alltid, (men nu är det så att min Ipod är död sedan några dagar tillbaka och jag pallar inte). WHAT TO DO?



Enjoy,

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha underhållande:p

2008-12-10 @ 18:38:45
Postat av: Anonym

Nej nu pallar jag inte läsa denna blogg något mer... händer inget underhållande

2008-12-11 @ 16:23:57
Postat av: emelie

men läs inte då!

2008-12-12 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0