Fanny, Fanny, Fanny...

Det tjatas fortfarande om det roliga händelsen som hände under "sago-uppläsningen" idag. Hallåååå har jag missat årets händelse eller? Det verkaaaar som det i alla fall! 
Btw så tror jag att jag har gått och blivit kär, och den här gången är det inte i vår lilla söta Martin, utan i en kjol! Jag tror Fanny känner likadant, eller gör du deet? Vi ska köpa varsinn imorgon på H&M. Och så åker Fanny till Thailand om 6 dagar. Kan livet suga mer? Neej! Så vi har bestämt att jag ska spendera hela helgen hos henne.. En party-kväll, en chill-kväll och en shopping-eftermiddag. I'm gonna miss yooou! Men när du kommer hem är det nästan bara 3 veckor till C.B, så vi får tänka på det viset. Och sen hoppas jag vår "tåg-luffning" genom Sverige går som planerat.
BY THE WAY, tror jag ska dra en lektion inom engelska förkortningar för Fanny imorgon. Tro mig, hon behöver det (läs inlägget under)

/E


Kommentarer
Postat av: FAnny

EMELIE you cute MF! saknar dig redan ! Kjolen är as fin, självklart känner jag likadant::::::::::::!

<3

2008-12-08 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0